سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سبک زندگی و نیازهای از دست دادن شنوایی

این روزها مقدار زیادی انتخاب در بازار سمعک وجود دارد. و بگذارید روشن باشیم - وقتی برای اولین بار به شنوایی شناس خود مراجعه می کنید ، این انتخاب می تواند گیج کننده و گیج کننده باشد. برای کمک به شما در انتخاب صحیح ، اصول سمعک را به سه قسمت مجزا تقسیم کرده ایم تا اطمینان حاصل کنید که می دانید به دنبال چه چیزی باشید و از شنوایی شناس خود بخواهید. بیایید نگاهی به سبک ، ویژگی ها و سبک زندگی و نیازهای کاهش شنوایی برای خرید سمعک اتیکن بیندازیم.

سبک

احتمال استفاده از سمعک برای اولین بار در همه احساس هیجان نیست. علی رغم توانایی سمعک در بهبود سبک زندگی شما به میزان قابل توجهی ، حقیقت این است که بسیاری از افراد از آنها خجالت می کشند - به ویژه کسانی که در سن جوانی شنوایی خود را از دست می دهند. با این حال ، واقعیت این است که همه سمعک ها قابل مشاهده نیستند و با صحبت با شنوایی سنج شنوایی خود می توانید برخی از آنها را به راحتی در گوش خود جای دهید بدون اینکه خطری متوجه دیگران شود. البته یک عنصر هزینه نیز وجود دارد - اما قطعاً راه حلهای متمرکز بر سبک برای استفاده کنندگان سمعک ویدکس خودآگاه در دسترس است.

امکانات

به طور کلی ، هرچه تعداد ویژگی های شما بیشتر باشد ، سمعک شما گران تر خواهد بود. با توجه به این نکته ، مهم است که به جای انتخاب و کمک آواز تمام رقص ، با شنوایی شناس خود در مورد نیازهای واقعی خود صحبت کنید. به عنوان مثال ، برخی از جدیدترین سمعک ها دارای فناوری بلوتوث هستند که می توانید از آن برای تماشای تلویزیون استفاده کنید ، اما اگر زیاد تماشا نمی کنید ، باید سوال کنید که آیا این واقعا ارزش هزینه اضافی را دارد یا نه. به همین ترتیب ، سمعک برای افرادی که زیاد کار می کنند در دسترس است ، اما اگر قصد ندارید اغلب ورزش کنید ، آیا هزینه اضافی ارزش آن را دارد؟ به طور کلی ، بهتر است بر ویژگی های مورد نیاز خود تمرکز کنید و سعی کنید از فکر کردن در مورد هزینه خودداری کنید. این تفاوت های بزرگی است که سمعک شما می تواند در زندگی شما ایجاد کند که مهم است - نه لزوما قیمت در ویترین مغازه.

متأسفانه ، هر سمعک برای مشکلات خاص کاهش شنوایی شما کار نمی کند. همه افراد منحصر به فردی هستند و وسایل کمکی نیز برای رفع انواع نیازها و سطوح کم شنوایی ساخته شده است. همچنین باید الزامات مربوط به سبک زندگی خود را نیز در نظر بگیرید. برای مثال اگر از اجتماعی بودن لذت می برید ، ممکن است لازم باشد سمعک متفاوتی را برای شخصی که از سبک زندگی ورزشی برخوردار است در نظر بگیرید. به همین ترتیب ، اگر از سفر به دنیا به مکان های عجیب و غریب لذت می برید ، شنوایی شناس ممکن است به شما پیشنهاد کند که سمعک مجهز به ویژگی های ضد گرد و غبار و ضد آب داشته باشید. در نهایت ، بهتر است قبل از مراجعه به متخصص شنوایی سنجی ، تمام نیازهای سبک زندگی خود را یادداشت کنید و سپس یک راه حل پیدا کنید که سطح کاهش شنوایی شما را پوشش دهد.

بهترین توصیه ممکن برای هرکسی که برای اولین بار سمعک می گیرد این است که فقط به قیمت توجه نکنید. گرچه می توان هزینه های زیادی را برای خرید سمعک صرف کرد ، اما مهمترین نکته این است که بهبود سبک زندگی مدل مناسب با ویژگی های مناسب می تواند فوق العاده باشد.