سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سمعک کاهش شنوایی را لغو نمی کند

براساس موسسه ملی ناشنوایی و سایر اختلالات ارتباطی (NIDCD) ، می توانند از استفاده از سمعک بهره مند شوند. متأسفانه ، آخرین آمار سمعک نشان می دهد که فقط سه هزار ایرانی استفاده می شود. نیازی به گفتن نیست که بسیاری از افرادی را که بدون دریافت هیچ گونه تصحیحی دچار کم شنوایی می شوند ترک می کند. کاهش شنوایی بدون اصلاح مناسب می تواند یک وضعیت جدا کننده باشد. در کمال تعجب ، اکثریت زیادی از افراد دارای شنوایی قبل از خرید اولین سمعک تا 15 سال منتظر می مانند.

در نتیجه ، درک اینکه چرا میانگین سنی افراد دارای سمعک برای اولین بار 70 سال است آسان است. هرچه بیشتر صبر کنید ، زمانی که تصمیم به تعهد به فروش سمعک  می گیرید ، پیرتر می شوید. متأسفانه ، شما نمی توانید اصلاح شنوایی را به طور نامحدود به تعویق بیندازید.

کاهش شنوایی دلیل مهمی در انزوای اجتماعی است ، که می تواند شما را در برابر ابتلا به افسردگی و حتی زوال عقل آسیب پذیر کند. اگر به هر میزان دچار کاهش شنوایی هستید ، باید دستگاه های اصلاحی مانند سمعک را برای بهبود سبک زندگی و حفظ ارتباطات خود در نظر بگیرید. با این حال ، مراقب باشید که سرمایه گذاری در اصلاح شنوایی تعهدی است که نباید به راحتی آن را رعایت کرد. این مواردی است که شما باید قبل از خرید سمعک برای اولین بار بدانید:

دقیقاً مانند عینک ها ، کاهش بینایی را از بین نمی برند و به طرز جادویی چشم شما را ثابت می کنند ، سمعک ها نیز سلامت شنوایی را ترمیم نمی کنند. آنها سطح مناسب تصحیح و تقویت صدا را برای شما فراهم می کنند تا سبک زندگی خود را حفظ کنید بدون اینکه تحت تأثیر کم شنوایی قرار بگیرید. شما می توانید انواع مختلفی از سمعک ها را پیدا کنید که نیازهای مختلف را برطرف می کند و اطمینان می دهد که استفاده کنندگان از دستگاه های شنوایی خود نهایت استفاده را می کنند. اما حتی ابتکاری ترین سمعک ها نیز اصلاح کننده هستند. آنها مسئله اساسی سلامتی را حل نمی کنند.

مطالعه بیشتر

https://tehransafir.com/%d8%b3%d9%85%d8%b9%da%a9-%d9%81%d9%88%d9%86%d8%a7%da%a9/